بردسکن- امام جمعه بردسکن به اقدام تروریستی در تهران اشاره کرد و ضمن تسلیت به مناسبت به شهادت رسیدن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان در این حادثه گفت: اقدام به موقع نیروهای امنیتی و اطلاعاتی حمله تروریست ها را به دیگر نقاط حساس در مجلس و مرقد امام خنثی کرد و آنها را در اهداف خود ناکام کردند.

 اقدام به موقع  نیروهای امنیتی و اطلاعاتی حمله تروریست ها به نقاط حساس دیگر را ناکام کرد

حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: با تدابیر اتخاذ شده  مسئولان و فرمایشات  مقام معظم رهبری ملت ایران مصمم تر از گذشته با اتحاد و همبستگی در کنار یکدیگر قرار دارند و این گونه حرکات هیچ خللی در اراده  آنها وارد نخواهد کرد.

امام جمعه بردسکن افزود: ملت ایران با این ترقه بازی ها به تعبیر مقام معظم رهبری هیچ حراسی ندارند چرا که این ملت در دوران ۸ سال دفاع مقدس با عزمی آهنین بدون هیچ گونه تجهیزات و امکاناتی دشمن تا به دندان مسلح را شکست و به پیروزی دست پیدا کردند.

حجت الاسلام امینی افزود: دشمنان برنامه داشتند در انتخابات و در مراسم ارتحال امام این گونه اقدامات تروریستی را انجام دهند که موفق نشدند و با سوء استفاده از این فضای آرام کشور وارد عمل شدند و این حرکت تروریستی را انجام دادند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده  تروریست ها به درک واصل شدند و هیچ خللی دراراده ملت ایران بوجود نیاورند.

وی اظهار داشت: پس از این حرکت تروریستی هم نمایندگان مجلس  به کار خود ادامه دادند و نماز جماعت هم در مجلس و هم در مرقد امام اقامه شد.

وی با توجه به حماسه بیادماندنی ملت ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه گفت: دشمنان خواستند با این حرکت فضای کشور را ناآرام جلوه دهند و این حماسه را در  کام مردم ایران تلخ کنند که  کور خواندند بلکه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس با حضور گسترده خود  پاسخ دندان شکنی را به این حرکت تروریستی  و یاوه گویی های دشمنان درراس استکبار جهانی خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.